понедельник, 1 июля 2019 г.

Підготовка до Дня народження синочка. Частина 3

Продовжую описувати підготовку до Дня народження синочка. Перші частини можна знайти за посиланнями Моєму синочку один рочок! і Підготовка до Дня народження синочка. Частина 2.

ГІРЛЯНДА З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ

Її я одразу вирішила придбати, адже часу на все не вистачало. Передивилася безліч різних варіантів, і зупинилася на досить простому. 10 двосторонніх трикутничків з однаковим написом: З Днем народження. 


Картка з Лисичкою, з наборчика який подарувала нам сестричка на Новий рік. Здається за них я нічого не писала, треба виправитися (лише сфотографую всі картки).


Цю гірлянду можна буде використовувати і на інші дні народження.

СВЯТКОВИЙ КОВПАК

А тут вже виникли деякі проблеми. Ковпак я придбала, але вдягти його не довелося. Назачик закапризував і відмовився його вдягати. Навіть його фото не залишилося. Не все вдається як планувалося.

ТОРТ

Тут я розійшлася і вирішила замовити торт "по максимуму", адже у мого синочка перше свято. Не буду багато писати, просто покажу фото.


ПОКАЗ ФОТО ТА ВІДЕО

Цей пункт виявився найпростішим. Передивилася всі фото Назарчика і вибрала цілу гору фото для показу на телевізорі. По технічним причинам відео не було, слабкий сигнал Wi-Fi не дав змоги показати відео в нормальній якості. Але навіть фото було достатньо, гості розглядали слайди, поки ми готували святковий стіл.

ПОВІТРЯНІ КУЛЬКИ



А тут я розривалася на дві частини. Адже всі прикрашання я готувала на 8 квітня (саме на день народження), і сподівалася що все збережеться до 13 квітня, коли ми планували свякувати. Щоб в понеділок кульки прикрашали кімнату, мені прийшлося купувати їх аж в суботу!!! Я дуже переживала, щоб вони збереглися хоча б до понеділка. Хоч кульки обробили спеціальним розчином (не пам'ятаю як він називався) щоб не було пропусків гелію, але гарантії, що вони простоять так довго ніхто не давав.

На час фотосессій в понеділок їх вистачило, але на кінець дня вони вже високо не літали. Отож на суботу ми з чоловіком надули звичайні кульки.

А от моя сестричка подарувала малечі кульку яку запаюють по краях (ех, ну не знаю як вони називаються). Так вона в нас досі є і навіть літає. Так, вона вже наполовину здулася, але ж ніхто не думав що вона простоїть так довго!!! Місяць вона мала пречудовий вигляд. Не знаю чи всі вони такі, чи лише нам попалась така стійка.

На сьогодні все.





Комментариев нет:

Отправить комментарий