воскресенье, 14 апреля 2019 г.

Моєму синочку один рочок!

Ось і настала ця подія - нещодавно моєму синочку виповнився один рік! Розумію, що він ще маленький і це лише перший день народження, але мені стало сумно, що час так швидко летить! В моїй пам'яті, мабуть, ще надовго залишится той день, коли мій синочок з'явився на світ і я стала мамою. Пам'ятаю, як вночі лежала під крапельницею і дивилася на нього. Не могла відвести погляд. Він був таким маленьким і так солодко спав. Це ніби було вчора, але насправді минув вже рік.

І ось вже я намагаюся організувати для Назарчика його перше свято. Гостей у нас небагато, тому я вирішила зробити акцент на прикрашання кімнати. Провела безліч годин за монітором в пошуках ідей, і ось що я вирішила.

1. Цифра - одиничка для фотосесії. Зробити самостійно.
2. Паперова гірлянда на дзеркальних дверцятах шафи. Зробити самостійно.
3. Якось прикрасити штору. Пізніше вирішила прикрасити квітами з серветок. Зробити самостійно.
4. Гірлянда "З Днем народження". Придбати.
5. Святковий ковпак. Придбати.
6. Святковий торт. Замовити.
7. Організувати міні-конкурси за столом.
8. Організувати показ фото та відео.
9. Прикрасити кімнату повітряними кульками.
10. Підготувати постер "Мої досягнення в рік".
11. Підготувати конверт для першого волосся.
Здається все.

Одразу уточню, я не викладаю МК, я не претендую на авторство ідей (всі ідеї взяті з інтернету), я просто розповідаю як Я це робила.

Вигляд куточка кімнати з прикрасами..

свято для дитини

А тепер розповім все по пунктах. В один пост все не поміститься, тому розіб'ю інформацію на декілька статей.

ОДИНИЧКА


Одиничка своїми руками на день народження

Є безліч інтерпритацій таких цифр, але я одразу вирішила, що хочу зробити її пласкою (адже для фотосесії цього достатньо).

За основу взяла коробку з гофрованого картону. Прибрала весь скотч, склала навпіл. Виміряла картон і визначилася з розміром цифри.




 Нанесла необхідні розміри на картон.


Вирізала контур цифри.


Коробку я не розрізала, і в меня вийшла подвійна цифра "1" з'єднана згори та знизу.


Ось таку цифру я отримала.


Всі бокові сторони обклеїла малярним скотчем (дві деталі разом). В самих тонких місцях я підклала між двома шарами ще один шар картону для кращої жорсткості.


Основа повинна бути білою, тому в меня було два варіанта: обклеїти білим папером або пофарбувати.
Спочатку я вирішила обклеїти папером. Але щось у мене не склалося з клеем ПВА, і я вирішила перейти до другого варіанту. Зафарбувала цифру с двох боків білою акриловою фарбою (якої ледве вистачило). 

Цифра готова. Тепер діло за прикрашанням. Мені сподобався варіант троянд з паперу. Для троянд я взяла двостоонній кольоровий папір: білий, блакитний і синій.



Я спробувала попрактикуватися у виконанні квіток, щоб визначитися з їх розміром. І тут виникла заминка, троянда все ніяк не складалася, але я не здавалася, адже розуміла - все має бути досить просто. Взагалі, лише після перегляду відео, я зрозуміла, що робила не так: необхідно було збирати троянду скручуючи спіраль не з центру до країв, а з краю до центру (трохи далі буде фото).

Отже, я визначилася з розміром. Листок склала навпіл і розрізала, в отриманих прямокутниках відрізала зайві смужки, щоб вийшли квадрати.


В отриманих квадратах обрізала кути, щоб вийшло коло.


Отримане коло почала різати по спіралі.


Квітку треба згортати з з тонкого краю, просуваючись до центру. Розмір квітки можна регулювати міцністю скручування.




Квітку приклеюємо до центральної частинки кола.



Я спочатку скрутила всі квіти, а потім проклеїла їх клеєм-пістолетом.


Примірка квіточок, щоб визначитися з їх кількістю. На цьому фото видно, що цифра пофарбована в білий колір. Квіти поки тільки білі.


Тут вже з'явилися блакитні та сині квітки. Теж ще тільки примірка, і квіти не склеїні.


Ну ось, кількість квіток достатня, тепер можна клеїти. Потім після підсихання спробувала доклеїти ПВА, але вийшло гірше, клей розмочив папір. Клей-пістолет склеїв краще.


Готові квіточки.





У мене вийшло по 8 синіх та блакитних троянд, і 46 білих.



Я вирішила ще доробити маленьких троянд, щоб заповнити порожні місця. Папір зігнула, щоб отримати три смужки, а потім смужки розрізала навпіл. З квадратів зробила кола і далі як і раніше. З одного листка отримала 6 троянд.



Білі маленькі троянди були дуже нудними, тому я додала трохи блискіток на края.


Ось таким гліттером їх фарбувала.


Троянди розташувала на цифрі, і приклеїла клеєм-пістолетом. Ось така краса в мене вийшла. Я залашилась задоволеною результатом.

Підготовка до дня народження

Про решту напишу пізніше.



Комментариев нет:

Отправить комментарий