вторник, 2 июля 2019 г.

Підготовка до Дня народження. Частина 4 (заключна)

Ось нарешті я і дібралася до заключної частини підготовки.

МІНІ КОНКУРСИ

Всі ідеї конкурсів я взяла з інтернету. Йдемо по порядку.

1. Про що думає малюк.



Набраба в Фотошопі картки (перевела їх на українську мову). Роздрукувала, розрізала, обклеїла скотчем для міцності. Гості по черзі тягнуть картки і озвучують думки малечі.

2. Хто краще знає іменинника.
Я підготувала список питань про синочка, на які гості мали давати відповіді. Питання досить прості (коли хрестили, час народження, що полюбляє і тому подібні) і майже всі відповіді можна було почерпнути з плакату "Мої досягнення в рік". 

3. Казки-перевертиші.



Тут все досить просто і цікаво. Я читаю слова що є антонімами до назви казки, а гості вгадують оригінальну назву.

4. Ким дитина буде в майбутньому.
Це не зовсім застільний конкурс. Перед дитиною кладуться речі (нитки, гроші, ключі, цукерка, каблучка) і що дитина візьме першим, то те і буде в її житті.

МОЇ ДОСЯГНЕННЯ В РІК


Цей пункт я готувала задовго до Дня народження, адже робота в Фотошопі вимагає багато часу. Результатом залишилася задоволена. Чоловік роздрукував на кольоровому принтері. Пізніше, коли оформлю дитячий альбом, додам цю сторінку туди.


КОНВЕРТ ДЛЯ ПЕРШОГО ЛОКОНА



Ось такий конверт для першого локона у мене вийшов. Ідея моя. Малюнки взяті з інтернету.
Двосторонній папір для скрапбукінгу від ScrapMir, щільність 190 г/м. Малюнки ведмедиків та емблемки з дитячою атрибутикою взяла з сайту pngtree.com. На емблемі змінила кольри, додала напис. Роздрукувала на кольоровому принтері.

У ведмедика були кульки-сердечка, але я вирішила їх прибрати і зробити з фоамірану. Вирізала сердечки та приклеїла на клей ПВА. Можливо, гарно було б приклеїти деякі кульки на двосторонній скотч, щоб зробити видимість об'ємності. Нит+очки домалювала чорною гелевою ручкою.


Ось такий вигляд має конверт зі звороту.


На цьому все.

Комментариев нет:

Отправить комментарий