пятница, 27 декабря 2019 г.

Зайчик Вуханчик

Давно мене тут не було, все менше вільного часу, і на блог його катастрофічно не вистачає. Але я намагаюся показувати свої роботи, хоч і з великим запізненням. От і сьогодні буду хвастатися, здійснилася моя мрія - я створила свою авторську іграшку. Це був один із пунктів плану на 2019 рік, який я все-таки осилила.

Вуханчик вийшов такий як задумувався, лише трішки змінила йому мордочку. І він одразу став улюбленим у мого синочка, я навіть не очікувала такої любові.Не буду довго описувати, а одразу перейду до основного. 

Зайчик Вуханчик. Матеріали: напівбавовна і поліестер, Оченята на безпечному кріпленні, наповнювач - холофайбер. Висота зайчика без вушок 19 см, з вушками - 28 см.

Ось такий Вуханчик у мене вийшов, ледве встигла сфотографувати, бо дитина не випускала зайчика з рук.  


Зв'язала зайчику отаку велетенську морквинку, щоб було йому чим хрумкати.


І фото зайчика з морквинкою.


Поки синочок спав, встигла "вигуляти" Вуханчика на вулиці. Як бачите, було це ще восени.


Я дуже задоволена результатом. Тепер хочу зробити Майстер клас по в'язанню такого зайчика в pdf форматі. Але на це все потрібен час, якого у мене поки немає. А от зв'язати  морквинку можна вже зараз, адже в моєму Інстаграмі є пост з описом схеми.

Комментариев нет:

Отправить комментарий